• Nedá mi to se nezeptat, dočkáme se Poldy 5?

Samozřejmě ano. Nemůžeme a nechceme zklamat fanoušky úspěšné série Polda a proto již několik měsíců pilně pracujeme na dalším pokračování. Mělo by vyjít někdy v příštím roce.

 

  • Pokud ano, bude ho opět dabovat Luděk Sobota?

Nechte se překvapit :)

 

  • Většina lidí zná firmu Zima Software jako stvořitele výborné adventurní série Polda. Co vás vedlo k rozhodnutí, vytvořit FPS akci Bloodline? Měl na toto rozhodnutí nějaký vliv, součastný úspěch 3D akcí a nebo jste prostě chtěli zkusit i jiný žánr?  Plánujete do budoucna také nějakou strategii, RPG či letecký simulátor?

Bloodline byl náš odvážný krok do světa hororových her. Ty jsou z hlediska konkurenčního boje mnohem zajímavější a i v dnešní době je v této oblasti spousta možností jak využít inspiraci k vytvoření hororového projektu. Naše rozhodnutí vydat se směrem k hororovému žánru byl logický i z toho důvodu, že se na vývoji podíleli lidi, kteří mají horory rádi. Byli jsme připraveni poprat se s problémy a s nadšením jsme pracovali na projektu, o kterém jsme věřili, že má smysl. O jiných projektech bych se zatím nezmiňoval. Pokud se bude vyvíjet další větší projekt, budeme o tom včas informovat.

 

  • Grafická stránka, Bloodline soudě podle screnshotů vypadá velice pěkně, engine, který je zde použit je z vaší produkce a nebo jste si nějaký licencovali?

Použitý engine je kompletně z naší kuchyně.

 

  • A jak to bude s fyzikou, dočkáme se zde nějakých parádiček, jak to bývá poslední dobou zvykem?

Srovnání se světovou špičkou, jakou je třeba Half Life 2, by Bloodline bohužel neunesl :)

 

  • Bloodline, dle zveřejněných informací bude bezesporu úspěšnou hrou. Dočká se i české lokalizace? Pokud ano bude i dabing, nebo se bude jednat pouze o titulky?

V současné době je již v prodeji česká verze hry s plným dabingem známých českých herců.

 

  • Jelikož se jedná o hororovou akci, předpokládám, že základním stavebním prvkem zde bude poutavý příběh. Moc toho není známo, mohli byste prozradit nějaké bližší informace?

V úloze hlavního hrdiny se hráč octne v sanatoriu Black Hill. Nepamatuje se na jméno, ani jak se sem dostal. Brzy však pozná, že se sanatoriem něco není v pořádku a že se všechny hrůzné události točí kolem postavy ředitele dr. Browna. Hledání vlastní identity a cesty ven z bludiště temné noční můry, je pouze začátek cesty k šílenství...

 

  • Pokud mě paměť neklame, hra byla veřejnosti ohlášena již před dlouhou dobou. Jak skutečně dlouho, trval její vývoj? Proč změna jména?

Pokud myslíte Death Tracer, s myšlenkou příběhu a koncepce hry neměl s Bloodlinem nic společného. Byl to prvotní pokus dát dohromady projekt, který by stál na základech 3D enginu. Práce na Bloodline začali po několika měsících, kdy bylo jasné, že chceme pracovat na hororovém žánru. Bloodline je tedy již od začátku samostatný projekt. Jeho vývoj trval něco víc, než čtyři roky.

 

  • Podařilo se vám do hry zaimponovat všechny nápady a nebo jste si nějaké schovali do příští hry?

Jedna z temných stránek vývoje jsou právě skvělé nápady a myšlenky, které musíte z různých důvodů opustit. Myslím, že pro vývojáře je tato zkušenost celkem běžná a musí se s tím počítat. Jestli budou pohřbené nápady použity do jiné hry, je těžko říct. V mnohém to závisí na žánru a typu příštího projektu.

 

  • Ve hře na nás čeká velice mnoho nepřátel. Jaký je jejich přesný počet? Na jaké nestvůry zde můžeme narazit?

Nepřátel je kolem dvaceti. Hráč se bude muset vypořádat s několika variantami zombie, šílených pacientů sanatoria a krvelačných démonů.

 

  • Jisté je, že v každé akční hře se musí objevit nějaká zbraň. Jaké druhy zbraní můžeme zde očekávat? Dočkáme se i nějakých originálních kousků, jako byl např. kolíkomet v FPS akci Painkiller?

Kromě klasických zbraní, jakou je třeba brokovnice, nebo pistole bude hráč využívat i různé zbraně k boji zblízka, např. šroubovák, obuch, srp, sekáček, řezačka na maso a pod. Jejich použití bude samozřejmě záviset na hráči, aby si mohl vybrat, která zbraň mu vyhovuje nejlíp.

 

  • Počítá se i s vydáním v zahraničí a nebo je hra primárně určena pro český herní trh?

Samozřejmě chceme prezentovat Bloodline i v zahraničí. Bližší informace bohužel nemohu sdělit.

 

  • Bude zde přítomný i multiplayer, nebo se bude jednat o čistou, singl player akci?

Multiplayer byl jedním z těch nápadů, které jsme byli nuceni opustit.

 

  • Jaké jsou vaše další plány do budoucna?  Práce na Bloodline již skončili, rozjíždíte nějaký nový, ještě neohlášený projekt?

V současnosti se pracuje pouze na pokračování Poldy.

 

Děkujeme za zodpovězené otázky a přejeme mnoho úspěchů do dalších let.

AAA Games

« Autor článku »

Pat a Mat